Esteu aquí: Inici Bloc Arduino Day 2014 a l'EPSEM el dia 29 de març

Arduino Day 2014 a l'EPSEM el dia 29 de març

A l'EPSEM celebrarem l'Arduino Day amb tallers, demostracions i presentacions de projectes.

Arduino Day a l'EPSEM

Arduino és una placa electrònica programable (plataforma de desenvolupament) per a la realització de projectes Hardware molt intuïtiva, fàcil d'utilitzar i econòmica.

Les activitats del programa que es presenta aquí, s'emmarquen dins de l'Arduino Day, que es durà a terme el dia 29 de Març. Durant tot el dia es faran per tot el món diverses activitats per celebrar el desè aniversari d'Arduino. L'objectiu és que persones interessades es trobin per compartir les seves experiències i augmentar el seu coneixement sobre aquesta plataforma.

Les activitats que es realitzaran a l'EPSEM estan organitzades per el Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics. Les activitats són totalment gratuïtes i l'aforament és limitat, per tant per participar-hi, cal inscriure's abans del dia 27 de març a l'adreça:

arduinoday@epsem.upc.edu

indicant:

• El teu nom i cognoms
  • Inscripció al Taller o si vols participar presentant algun projecte
  • Si ets estudiant/professor/aficionat/altre

Taller d'iniciació a la realització de projectes amb Arduino

Fent alguns muntatges molt simples, jugarem amb Arduino i es podrà veure les enormes possibilitats que aquesta plataforma té per desenvolupar projectes de manera simple.

Aquest taller està dirigit a totes aquelles persones, a partir de tretze anys, sense cap coneixement previ sobre Arduino i que vulguin introduir-se en aquest món: Alumnes de Batxillerat o de 3r i 4t de ESO, persones que vulguin posar en marxa un projecte electrònic domèstic, professors de tecnologia, aficionats a la electrònica o la programació i curiosos en general.

El Taller es portarà a terme de 10h a 14h.

Demostracions

Aquesta activitat es farà en paral·lel a el Taller. En les demostracions es veuran aplicacions de diferent complexitat, realitzades amb Arduino. Entre les demostracions es presentaran pràctiques reals del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC.

Presentacions de Projectes

En les Presentacions, els autors de projectes explicaran com s'han realitzat. Aquestes presentacions també han de servir per establir canals de comunicació i intercanviar informació entre usuaris d'Arduino.

Les Presentacions es realitzaran a partir de les 12h.

Cartell

Si vols publicitar l'esdeveniment post usar també aquest cartell.