Esteu aquí: Inici Bloc Bones notícies respecte les TIC

Bones notícies respecte les TIC

A la revista Telecos.cat van publicar una entrevista a Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya, on podem llegir que es té intenció d'impulsar i invertir en les TIC.

Telecos.cat és una revista que edita l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació. En el número 60, que va sortir aquest passat mes de gener, podem llegir-hi una entrevista a Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya. El titular diu: "Volem situar les TIC al capdavant d'una estratègia de transformació del nostre país". En una part de l'entrevista, també diu: "Cal incrementar la inversió en TIC en uns 5.000 milions d'euros addicionals en el 2020".

Si aquestes expectatives s'acaben complint, això són molt bones notícies pel nostre sector, ja que de ben segur que els llocs de treball augmentaran cada vegada més.

Podeu llegir l'entrevista sencera a Telecos.cat n. 60