Esteu aquí: Inici Bloc Conferència de Webdom Labs en el marc de l'assignatura de Tecnologies complementàries

Eduard Perramón, un dels principals emprenedors de l'empresa Webdom Labs ha explicat la forta relació de les TIC amb les energies renovables del grau iTIC de l'EPSEM

Uns 30 alumnes del primer curs del grau en Enginyeria de Sistemes TIC (iTIC) de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) han assistit aquest 8 d'abril pel matí a la conferència de l'empresa situada a santpedor Webdom Labs realitzada a la mateixa universitat. Els alumnes han pogut conèixer a un dels seus principals emprenedors, Eduard Perramón, que ha explicat als alumnes els diferents tipus d'energies renovables que hi ha i ha dit que s'obren noves oportunitats per aquest camp i també per les TIC, camps que poden estar molt lligats. Podeu trobar la notícia a l'hemeroteca de l'iTIC.