Esteu aquí: Inici Bloc Dos estudiants d'iTIC podran estudiar un màster a l'ETH de Zürich

Dos estudiants d'iTIC podran estudiar un màster a l'ETH de Zürich

Edgar Costa i Ferran Llamas podran estudiar un màster a una de les universitats més prestigioses d'Europa on no acostumen a acceptar més del 1% de les sol·licituds.
Dos estudiants d'iTIC podran estudiar un màster a l'ETH de Zürich

L'Edgar i el Ferran durant la seva estada a Zürich

L'Edgar Costa i el Ferran Llamas, que cursen actualment 4t curs d'iTIC, ja van estudiar a Zürich el passat quadrimestre amb un programa Erasmus. A la tornada van veure claríssim que després de presentar el Treball Final de Grau i estar graduats, voldrien tornar a Zürich a fer un màster.

L'ETH de Zürich és una universitat molt prestigiosa, on va estudiar-hi i fer-hi de professor Einstein i d'on han sortit 21 Premis Nobel, i on el nivell dels estudis que s'hi cursen és molt exigent. Cada any reben moltíssimes sol·licituds dels millors estudiants del món que volen entrar a fer-hi algun dels màsters que ofereixen. En concret, l'Edgar i el Ferran, volen fer el màster "Electrical Engineering and Information Technology". Per aquest màster, reben tantes sol·licituds, que no en poden aceptar mai més del 1%, ja que ofereixen poques places. Afortunadament, l'Edgar i el Ferran ja han superat aquest tràmit i han estat acceptats. Suposem que el fet de tenir un bon expedient i haver superat amb notes excel·lents les assignatures que van cursar allà mentre estaven d'Erasmus, és el què més ha valorat la comissió per acceptar-los a ells i no a uns altres.

Estem molt satisfets de què hagin estat acceptats, ja que molts estudiants d'Europa amb molt bon nivell no poden entrar a aquest màster, i això demostra que els estudiants del Grau iTIC adquireixen un nivell de preparació molt bo.