Esteu aquí: Inici Bloc El Consell Social de la UPC premia el Grau iTIC

El Consell Social de la UPC premia el Grau iTIC

El Grau en Enginyeria de Sistemes TIC ha guanyat el premi a la qualitat en la docència que atorga anualment el Consell Social de la UPC.

El Consell Social de la UPC atorga cada any el Premi a la Qualitat en la Docència i aquest any han donat el premi a la iniciativa docent al Grau en Enginyeria de Sistemes TIC que impartim a l'EPSEM. El jurat ha valorat el fet que l’experiència de disseny i implementació del grau hagi estat perfectament adaptada a l’entorn i al teixit industrial, i també que s'hi apliqui una metodologia docent innovadora en aspectes com la coordinació entre el professorat, la integració i la interrelació entre les assignatures i la participació d’empreses i institucions.

Podeu llegir una mica més sobre el tema a la Sala de Premsa de la UPC, on s'explica un resum de la iniciativa i la valoració del jurat.