Esteu aquí: Inici Bloc El futur dels enginyers TIC

El futur dels enginyers TIC

Un article de La Vanguardia explica la situació actual i futura dels enginyers TIC

La Vanguardia del 16 d’abril publica  “Informàtics. Poques vocacions per a una professió en auge”, un reportatge de Maite Gutiérrez i Alícia Rodríguez de la Paz que pretén allunyar la imatge estereotipada que es té de l’enginyer TIC i donar a conèixer l’augment de demandes laborals en aquests sector.

Segons diu l’article, els enginyers TIC resisteixen millor la crisi que d’altres sectors vist que són carreres amb ocupabilitat alta. Els titulats en aquestes àrees tècniques són els que presenten una correspondència més alta entre formació i ocupació exercida.

La llàstima és, però, que aquest estudis encara reben poques matriculacions, segons un estudi de l’UPC, alguns dels motius són l’aparent dificultat dels estudis, el salari baix comparat amb altres països i la imatge social.

Llegiu l'article complet