Esteu aquí: Inici Bloc El grau iTIC eixampla fronteres

El grau iTIC eixampla fronteres

L'innovador grau iTIC de la UPC de Manresa eixampla les fronteres. Per primer cop, estudiants de fora de Catalunya estan cursant el grau, que és únic a l'Estat espanyol.

L'innovador grau iTIC de la UPC de Manresa eixampla les fronteres. És el tercer curs que s'imparteixen els estudis que engloben, en una mateixa carrera, informàtica, comunicacions i electrònica. Per primer cop, estudiants de fora de Catalunya estan cursant el grau, que és únic a l'Estat espanyol.

L'atractiu més destacat de l'enginyeria és la concentració en una mateixa carrera de tres àrees diferents molt relacionades entre si. El resultat és un conglomerat que permet desenvolupar projectes transversals, vinculats a diferents enginyeries convencionals.

Vegeu la notícia en aquest vídeo a YouTube.