Esteu aquí: Inici Bloc El grau iTIC manté l'atractiu en el seu segon any

El grau iTIC manté l'atractiu en el seu segon any

Un informe de qualitat realitzat sobre els estudis de grau a l'EPSEM revela que el grau en Enginyeria de Sistemes TIC, únic a l'estat, continua mantenint l'atractiu del primer any.

La matriculació per a realitzar el grau iTIC el 2011 ha tingut un èxit encara superior al del 2010, any en què l'EPSEM va començar a oferir aquest grau únic a l'estat. Aquesta bona notícia s'afegeix a la de que el 100% dels estudiants que van començar l'any passat estan satisfets amb el grau.

És interessant veure com més del 50% dels alumnes que han iniciat el grau aquest any estaven estudiant una altre titulació i s'han canviat, entre altres raons, perquè pensen que l'iTIC té més sortides professionals que el grau del qual provenen. Podeu trobar més informació aquí.

Aquesta i altres dades han estat revelades per l'informe de qualitat sobre els estudis de grau a l'EPSEM. Aquest informe de qualitat s'ha realitzat en el marc del programa AUDIT, en el qual participa l'EPSEM, per a la implantació d’un Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ), requisit necessari per obtenir el certificat de Qualitat de l’Agència de Qualitat Universitària.

Els més de 30 alumnes que han començat aquest any van conèixer el gru a través de la web, Facebook, amics, professors, les proves Cangur, una xerrada al seu institut...

A més en una entrevista publicada al Regió7 la directora del departament impulsor del grau (DiPSE) valora el desenvolupament del grau durant aquest any i mig i destaca que no hi ha carreres al mercat que formin enginyers amb aquestes característiques.