Esteu aquí: Inici Bloc El grau iTIC surt a TV3

El grau iTIC surt a TV3

Un dels projectes realitzats pels estudiants del grau en Enginyeria de Sistemes TIC a l'EPSEM és notícia a TV3.

A la nostra escola s'estan realitzant diversos projectes en l'àmbit de la salut en col·laboració amb Althaia i dos d'ells apareixen a la notícia que va emetre TV3 durant el Telenotícies Migdia del passat dissabte 2 de maig. Un d'ells ha estat dut a terme per un professor del grau en Enginyeria Mecànica que es fa a l'EPSEM. L'altre ha estat realitzat per estudiants del grau iTIC durant 3 assignatures de tercer i quart curs. Sota la direcció del professorat, aquests han dissenyat i construit un dispositiu per controlar la inclinació dels llits de l'UCI i avisar localment i remotament si la inclinació no és correcte. Això permet que els pacients estiguin sempre amb el llit a la inclinació adequada i disminueix el risc d'agafar pneumònies i, per tant, ajuda a salvar vides.

Podeu veure aquí el vídeo de la notícia. També a la web de l'EPSEM o directament a TV3 a la carta: