Esteu aquí: Inici Bloc El grup de robòtica Salvauth Park ve a l'EPSEM a fer el taller de plaques

El grup de robòtica Salvauth Park ve a l'EPSEM a fer el taller de plaques

El grup de robòtica Salvauth Park de Girona ve a fer el taller de plaques. Així volen ser més autònoms i fer-se ells mateixos les plaques de circuit imprès per construir-se robots.

El grup de robòtica Salvauth Park és un grup de nois i noies entre 10 i 15 anys que tenen un interès comú, la robòtica. En aquesta ocasió, però, no venen a fer un taller de robots, perquè d'això ja en saben, sinó que venen  fer un taller de plaques de circuit imprès. El seu objectiu era aprendre unes nocions bàsiques sobre el disseny de les plaques utilitzant una aplicació informàtica i després poder-les fer ells mateixos mitjançant el procés químic. Esperem que hagin assolit el seu objectiu i ben aviat es puguin construir el seu propi robot. Els més petits del grup no van poder venir, però ben segur que els més grans els posaran al corrent.