Esteu aquí: Inici Bloc El Pius torna fer el taller de plaques de circuit imprès

El Pius torna fer el taller de plaques de circuit imprès

Per tercer any consecutiu els alumnes de 4t d'ESO del Pius Font i Quer venen a fer el taller de plaques de circuit imprès

Aquest és el tercer any que els professors de tecnologia del Pius font i Quer troben interessant portar els alumnes de 4t d'ESO perquè facin el taller de plaques de circuit imprès. Aquest curs han vingut 13 alumnes a aprendre quin és el procés per fer les plaques. Primer s'ha de fer el disseny del circuit. Després s'ha de fer la placa, sigui amb fressadora o amb un procés químic. Un cop feta es podran soldar els components i ja tindrem el circuit a punt de funcionar. En aquesta ocasió han fet la placa per muntar un candau electrònic. Els hem donat els components necessaris. Els hauran de soldar i esperar que funcioni!

Aquí mostrem algunes fotos on es veu com treballen:

Taller plaques Pius 13-14-1 Taller plaques Pius 13-14-2

Taller plaques Pius 13-14-3