Esteu aquí: Inici Bloc Els alumnes del Grau iTIC visiten l'empresa Rossignol

Els alumnes del Grau iTIC visiten l'empresa Rossignol

Dins l'assignatura de Tecnologies Complementàries 1 s'ha organitzat una visita a l'empresa Rossignol per veure com fabriquen els esquís.

Dins l'assignatura de Tecnologies Complementàries 1 sempre s'organitzen un parell de visites a empreses. Aquest any la primera ha estat anar a Artés a visitar l'empresa de fabricació d'esquís Rossignol.

La visita ha estat molt interessant. Primer ens han fet una xerrada sobre els orígens de l'empresa i la seva activitat. Després hem visitat la fàbrica i hem pugut veure les matèries primeres que utilitzen, i com les van transformant i ajuntant fins tenir els esquís perfectament acabats.

Ens ha sorprès la gran quantitat de màquines i robots que es necessiten per fabricar aquests esquís i com es van modificant cada vegada que passen per una d'elles.

La visita ha estat molt interessant. Agraïm molt el temps que ens han dedicat i les explicacions que ens han donat les persones que ens han acompanyat durant la visita.