Esteu aquí: Inici Bloc Els alumnes del Grau iTIC visiten Selba i Subcoele

Els alumnes del Grau iTIC visiten Selba i Subcoele

Aquesta és la segona visita a empreses que fan els alumnes de l'assignatura de Tecnologies Complementàries.

En primer lloc vam anar a Igualada a visitar l'empresa Subcoele. Aquesta es dedica a soldar els components a les plaques de circuit imprès. Vam poder veure les línies de soldadura que tenen. El seu principal client és l'empresa Selba, la qual vam visitar a continuació. Allà, en primer lloc, ens van explicar alguns dels projectes que estaven duent a terme actualment. Després vam passar a veure com es fa el control de qualitat de totes les plaques que arriben de Subcoele ja preparades per funcionar.

La visita ens va agradar molt, ja que la feina que fan a Selba és molt interessant pels estudiants iTIC. Agraïm a tots els treballadors que ens van dedicar una part del seu temps per explicar-nos la seva feina. Ens va agradar trobar cares conegudes a les dues empreses, ja que alguns dels treballadors són exalumnes de l'escola.