Esteu aquí: Inici Bloc Forma't en els nostres laboratoris

Forma't en els nostres laboratoris

| arxivat sota:

El contacte amb la realitat és indispensable per a l'aprenentatge de l'enginyeria. En els laboratoris TIC de l'EPSEM podràs formar-te mantenint un contacte continu amb la realitat. Matricula't i gaudeix-los.

Forma't en els nostres laboratoris

El laboratori de comunicacions

L'enginyeria treballa amb la realitat. Per formar-te en l'enginyeria és imprescindible «tocar» les coses: manipular els dispositius i els materials, conèixer els aparells i adquirir experiència usant-los, aprendre els protocols de treball, etc. El treball pràctic al laboratori és primordial en la formació d'un enginyer o d'una enginyera.

La titulació iTIC, gràcies a les possibilitats que obre el nou marc de l' Espai Europeu d'Ensenyament Superior, EEES (Bolonya), incorpora una proporció molt elevada de treball al laboratori. Aquesta  és un dels avantatges dels graus presencials en contraposició als no presencials.

L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) compta amb uns bons laboratoris en l'àmbit TIC. Aquests són usats tant pels estudiants com pel professorat en la seva activitat d'investigació. Gràcies a això, poden comptar amb equips de darrera generació finançats per l'activitat de recerca.

T'agradaria visitar-los?

20/01/2010 23:00