Esteu aquí: Inici Bloc Ja tenim els primers graduats iTIC!!

Ja tenim els primers graduats iTIC!!

Aquesta setmana han finalitzat les presentacions dels Treballs Final de Grau i ja tenim els primers graduats en Enginyeria de Sistemes TIC

Ja han acabat les presentacions del Treballs Final de Grau i comencen a tornar els alumnes que estaven a l'estranger en un programa Erasmus, i amb això, ja podem dir que surten els primers graduats en Enginyeria de Sistemes TIC de l'estat.

S'ha presentat una gran diversitat de projectes, alguns d'ells ben espectaculars, amb la presència d'alumnes i professors del grau però també empresaris del sector TIC. Per exemple, en un dels projectes, es controlava i es feia volar un quadcòpter amb els gests de la mà. En un altre, es va construir un sistema per controlar la temperatura i el vent que, instal·lat en una sonda de baixa alçada, pot servir d'ajuda als bombers en l'extinció d'incendis. Un altre cas és el de la construcció d'una alarma intel·ligent, amb vídeo incorporat i totalment controlable des del mòbil. Mencionem aquests per posar un exemple, però n'hi havien molts més, i tots ells de qualitat.

Felicitats a tots aquests primers enginyers iTIC!!