Esteu aquí: Inici Bloc L’alumnat de Tecnologies Complementàries 1 visita l’empresa Avinent

L’alumnat de Tecnologies Complementàries 1 visita l’empresa Avinent

Aquesta empresa de Santpedor es un clar exemple d’innovació en els productes que fabriquen
L’alumnat de Tecnologies Complementàries 1 visita l’empresa Avinent

Alumnes davant l'empresa Avinent

17.05.2013

L’alumnat de Tecnologies Complementàries 1 del grau iTIC de l’EPSEM ha visitat aquest divendres l’empresa Avinent Implant Sistem S.L., una empresa situada a Santpedor dedicada al mecanitzat de precisió (decolatge).

Aquesta empresa és un exemple important perquè els alumnes de l’enginyeria aprenguin com innovar. Avinent iniciar una nova branca del seu negoci fent un producte propi que no depèn de les comandes dels seus clients dels sectors de l'automòbil, electrodomèstics, etc. Concretament, l’empresa s’ha obert camí en el sector de la tecnologia mèdica desenvolupant implants dentals i pròtesis que es fabriquen de manera personalitzada.

Els alumnes de l’EPSEM han pogut veure la part més industrial (divisió industrial) de l’empresa, que és la més antiga i on es fabriquen components mecanitzats de petit diàmetre. Però també han visitat la divisió mèdica, més nova, on es fan els implants dentals i les pròtesis.

Avinent Implant S.L. es va fundar l’any 1958 i ens els darrers 5 anys ha augmentat número de clients i número de treballadors.