Esteu aquí: Inici Bloc La residència universitària obre les reserves

La residència universitària obre les reserves

La nova residència universitària de Manresa obre el període per reservar plaça el 16 de maig.

Aquest proper curs entrarà en funcionament la nova residència universitària de Manresa, gestionada per Visoren. L'edifici se situa a l'Avinguda Universitària, 12 de Manresa, tot just a cinc minuts caminant de l'EPSEM.

Aquesta residència comptarà amb 67 habitatges, que es poden ocupar de forma individual o compartida amb un altre resident. Cada habitació presenta una superfície aproximada de 37m2 i disposa de bany i cuina pròpia. La cuina està equipada amb armaris baixos, frontal d’acer, vitroceràmica de dos elements, campana extractora, nevera i forn-microones. Els banys estan equipats amb dutxa i accessoris diversos (mirall, porta-rotllos i tovalloler). El menjador i el dormitori estan moblats amb una taula i quatre cadires, prestatgeria, llit i armari.

La residència obre el període de reserves el proper 16 de maig. Per fer les reserves cal que us dirigiu a la pàgina web de reserves. En cas que volgueu més informació poseu-vos en contacte amb Visoren a través del telèfon 902 20 02 19 o enviant un e-mail a manresa@vkmp.es.

Si us convé plaça no us encanteu! les places són limitades!!