Esteu aquí: Inici Bloc Manresa acull la Ubuntu Linux Install Party aquest 14 de gener

Manresa acull la Ubuntu Linux Install Party aquest 14 de gener

La Ubuntu Linux Install Party comença a les 19h a l'antiga Fadulla. A més, en Ramon Navarro, professor de la UPC, hi pronunciarà una xerrada.

Aquest divendres 14 de gener el local de l'Almàixera (a l'antiga Fadulla, c. Verge de l'Alba, 4, baixos, davant de l'INEM) es convertirà a partir de les 7 del vespre en el centre del programari lliure amb la Ubuntu Linux Install Party. El programa de la vesprada començarà amb la instal·lació de programari lliure per aquell que vulgui (cal dur el PC o portàtil) i la posterior xerrada d'Enric Mieza amb el títol "5 cèntims sobre el programari lliure". A partir de les 10 de la nit hi haurà un friki-sopar informal i a 2/4 d'11, Ramon Navarro, desenvolupador de programari lliure i professor de programació a la UPC pronunciarà la xerrada "Hackers: els protagonistes de la xarxa del programari lliure". Tot plegat està organitzat per l'Almàixera dins de la campanya sobre consum responsable.

Podeu trobar un mapa de localització a:

Carrer Verge de l'Alba 4, Antiga Fadulla

Podeu trobar més informació a:

regio7, manresainfo.cat, Almàixera

13/01/2011 19:25