Esteu aquí: Inici Bloc Única a l'estat i demanada per la indústria

Única a l'estat i demanada per la indústria

| arxivat sota:

El perfil de l'enginyeria iTIC no s'imparteix en cap altre centre de l'estat malgrat ser una demanda del sector industrial.

Única a l'estat i demanada per la indústria

Leopard, un microcomputador per encastar amb el software basat en programari lliure.

L'EPSEM és la primera escola de l'estat a oferir aquest perfil formatiu. L'enginyeria iTIC és, doncs, una novetat a l'estat. Aquest mateix perfil, però, s'imparteix a prestigioses universitats estrangeres com ara:

També és un perfil recomanat per la indústria. Career Space, una associació empresarial formada per BT, Cisco, IBM, Intel, Microsoft, Nokia, Nortel, Philips, Siemens, Telefónica i Thales, recomana fortament aquest perfil. Així mateix les associacions professionals ACM i IEEE, les més prestigioses del sector a nivell mundial, recomanen aquest perfil en el seu Computing Currícula.

28/01/2010 18:50
arxivat sota: