Esteu aquí: Inici Bloc Xerrada d'Aviecom al grau iTIC

Xerrada d'Aviecom al grau iTIC

L'empresa Aviecom ha vingut a fer una xerrada a l'assignatura de Tecnologies Complementàries 1.

Joan Comas, fundador de l'empresa Aviecom, ens ha vingut a explicar com va arribar a crear la seva empresa. Ens ha explicat com va tenir la idea, els passos que ha seguit per crear-la i a què es dedica.

Aviecom és una empresa que dóna suport a les presones que, a partir d'un kit, es volen construir el seu avió. El Joan se n'havia fet un, i és un procés llarg i complex, per això va creure que hi hauria gent que agrairia aquest servei.

Ens ha ensenyat algunes fotos del procés de construcció i també algun vídeo on ell mateix feia acobàcies amb el seu avió. Li hem fet força preguntes, perquè costa de creure que un mateix es pugui fer un avió i voli. Agraïm al Joan que ens hagi dedicat una part del seu temps per explicar-nos la creació i el funcionament de la seva empresa.

Xerrada Aviecom